ULOTKI REKLAMOWE

Co to są ulotki?

Ulotki to jeden z najpopularniejszych produktów poligraficznych. Jest dosyć dobrą formą promocji produktów. Nie wymaga znacznych nakładów finansowych, co sprawia, że pomimo znacznego przejścia działań promocyjnych w media elektroniczne nadal cieszy się popularnością, chociaż już nie tak dużą jak niegdyś.

 

Formaty ulotek

Najczęściej spotykanymi formatami ulotek to A6, A5, A4, DL czy też A3. Te formaty można nazwać klasycznymi. Jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby Wykonujemy ulotki również w formatach niestandardowych zgodnie z życzenie i zapotrzebowaniem klienta. Ulotki mogą być na różny sposób składane i czasem ulotki posiadające więcej zgięć klienci nazywają folderami.

 

Papier do druku ulotek

Powszechnie stosuje się dla tego produktu papier offsetowy lub kredowy (błysk lub mat). Gramatury wykorzystywanych papierów wahają się od 90 do 350g. Grubość papieru zależy jednak nie tylko od gramatury, ale także od spulchnienia zastosowanego w procesie jego wytwarzania. Niekiedy do produkcji ulotek używa się papierów specjalnych (np. fakturowanych), a nawet kartonów.

 

Kolorystyka ulotek i uszlachetnianie wydruku

Ulotki drukowane są najczęściej dwustronnie, cyfrowo lub offsetowo w procesie czterokolorowy CMYK umożliwiającym uzyskanie dowolnej kolorystyki poprzez mieszanie się barw. W niektórych przypadkach konieczne jest zastosowanie kolorów dodatkowych z palety PANTONE dla bardziej precyzyjnego odzwierciedlenia poszczególnego koloru. Ulotka może zostać uszlachetniona poprzez nałożenie na jej powierzchnię folii błyszczącej lub matowej, a także lakieru UV czy też złocenia.

 

Jak zamówić u nas ulotki?

Ze względu na specyfikę pracy każdorazowo przygotowujemy wycenę indywidualną na konkretnie przesłane do nas zapytanie. Aby otrzymać informację cenową należy przesłać na adres poczta@promo24.com.pl specyfikację zawierającą:

  • - Format ulotki (nie musi być określona formatem wg normy ISO np. A5. Wystarczy podać
      wymiar w milimetrach
  • - Czy ulotka ma być składana. Jeśli tak to ile razy lub do jakiej wielości.
  • - Grubość i rodzaj papieru (najczęściej wybierany to kreda błysk 130g)
  • - Nakład
  • - Nadruk jednostronny, czy też dwustronny
  • - Forma uszlachetnienia nadruku (np. lakier, folia)

 

Prosimy również o przesłanie danych kontaktowych. Niekiedy, aby wykonać poprawną wycenę uprzednio jesteśmy zmuszeni skontaktować się z Klientem i doprecyzować przesłane zapytanie.

Wraz ze specyfikacją można też do nas przesłać projekt ulotki w formacie pdf, tiff lub jpg.
Dzięki temu możemy przy okazji sprawdzić, czy projekt pod kątem podstawowych parametrów technicznych i elektronicznych spełnia wymogi poligraficzne.

 

Sprawdzanie materiału przekazanego do druku

Przekazywane do nas materiały do druku zostają zweryfikowane pod kątem spełniania podstawowych parametrów technicznych stosowanych w poligrafii. Sprawdzane są takie
elementy jak:

  • - wielkość projektu
  • - spad
  • - bezpieczny margines cięcia
  • - rozdzielczość elementów graficznych

Pliki są poddawane również testowi elektronicznemu w celu sprawdzenia kodu pod kątem przejścia przez proces naświetlania i możliwości wystąpienia ewentualnych problemów.
W przypadku zauważenia defektów przesyłamy informację Klientowi, w celu zaradzenia ewentualnym problemom. Wskazanie mankamentów oczywiście nie jest jednoznaczne z tym,
że przesłanego projektu nie da się wydrukować z przekazanych plików. Jednakże pokazują możliwość wystąpienia w wydruku defektów, którym nie można zapobiec z uwagi na formę przygotowania projektu.

 

Specyfikacja przygotowania ulotki do druku

Wszystkie niezbędne informacje konieczne do prawidłowego przygotowania projektu do druku znajdują się w zakładce http://promo24.com.pl/s-91-Pomoc_techniczna.html